PAPPAS DAG!

oH LALALALA....

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE PAPPA ÅR!!!

OCH DET SKA bli mys att äta god mat och god tårta:D

Finns inget bättre än att umgås med min älskade FAMILJ!!

Ni andra MOTHAFUCKERS kan komma och gå som ni vill cuz with my family im always safe...

I USED TO BE A KID WITHOUT FAMILY BUT THEN I'VE GOT ADOPTED CUZ GOD SAW MY PAIN AND HOW I STRUGGLED!

See maaah im safe  dont worry about me:)

Jaha vadhänder idag  jag vad händer idag jag har spelat in nya videos med BRASILANSK FUNK....


JA för er som inte känner till Brasiliansk FUNK så är det mycket baserat på SEX!!!

VAD FAN E INTE DET LIKSOM!!!!

JA JAJAJA men så är det iaf men jag har gjort den lite saaasssyyyy lite dirty lite smoove lite fassionated och classy cuz BITCHES I GOT THE WHOLE PACKAGE!!!

HIHIHI:)

U CAN'T BRING ME DOWN!!!

Just ja hade en lite konversation med en NERD on FACEBOOK!!!

Damn it jag skämtade  och var lite Humoristisk uppskattades EJ DOCK!

Jag skrev att Killar Borde Utbilda Sig Till Gynekologer Ni Tror Ju Ni Vet Allt Om Oss;)


DAMN  somliga trippade sönder sig helt och cmon that was moore like a JOOOOKE!!!

WHY TAKIN IT SO SERIOUSLY PUNKS:p

Anyway jag har så mkt KÄRLEK   Tack till dig du vet vem du ÄR!!!

Om du läser min blogg idag ska du känna dig hedrad!

Och till dig MR O som tog de så personligt på FBK och till och med började med familje angrepp LOVE 2 hehe:)

2011 IS HERE BABY AND HELL YEA DIS IS GONNA BE A HELLA OF A GOOOD YEAR FOR ME AND MY FOLKS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0