VoTE 4 Mee


Alooooha!


Sitter i malmö och ugglar ehm ska snart ner på möte angående jobbansökan i DK..

Smooove if ya asking me...

Anyway där efter ska jag la träffa lite goa peeps och snacka Käften av mig vilket jag ÄGER på!

Jupps Jupps sen ska jag ansöka till den där METRO tävlingen för de som skapar egen musik och verkligen se om jag kan ha en chans att bli antagen till tävlingen.

Ni som känner mig vet hur passionerat jag brinner för musiken och verkligen känner den i alla mina ådror!

Så ja de blir till att spela in en video på när jag kickar låten på synth och sjunger till KREATIV?

YES SIR I AM! 

Tack ÄLSKADE mamma för ditt stöd hade du inte gett mig den klacksparken i ASSET så hade jag la aldrig gjort de

U now me 2 F****  Well <3 

Och ni som älskar det jag gör inom musiken gå gärna in o rösta på mitt bidrag i tävlingen då de är röstbart vill säga!

Uppdaterar er om adress sen så ni vet vart ni ska gå in o RÖSTA!


Nu ska ja dock hoppa in i det JÄVLA HÅLLKÄFTEN badrumet o duscha so long sing a song//Oleveira




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0