VARFÖR SKA JAG VARA GULLIG??!!


Hey u ja du!!

Du där.....


Du vet ditt namn jag är inte på humör vill du veta varför eller det kliar dig inte att veta??


Jo för du hittar små fel hos mig hela tiden är det inte det ena så är det det andra.


Börjar irritera mig mer och mer på de här beteendet!!


Antingen kör vi raka spår eller inga alls!!!


Oh btw Amanda have a safe trip to the states in the morning...


Snacka om Jelous wish it was meeeeee.....


Jag tror inte jag är menad att bo i SVERIGE...


Här blir jag sjuk HELA JÄVLA tiden....


Asso killar e killar tänker så långt NÄSAN räcker...


Ska inte gå in på detaljer...


Visst är de dryga jobbiga idioter men ur gulliga söta charmiga och HOT LIKE FIRE...


Som Sean Paul Would Sing We' d Be Burnin ...... Or Beyoncé Im a BITCH in the AFTERNOON....

This song is dedicated to all ya out there who feeling the words in it....


I DON'T NOW WHY I LOOOOOVE MEEEEEEE..... Lmao...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0