HMMM WHY?!?


Du ser dig om men egentligen vet du inte vad du ser.

Du kallar dig poet för att dina ord blir till meningar som sedan blir till handlingar som sedan bildar uppfattningar om hur en poet för sig eller uttrycker sig.

Är du då en poet??

Om människor du ställer upp för och alltid finns där för demslutar höra av sig helt plötsligt är de då äkta?

Är de dina vänner? De vänner du alltid kan räkna med och lita på att de ska göra de du gör för dem?

Hur vet du att du inte blir lurad eller förd bakom ljuset?

Du kanske tänker ja hur?

Eller också tänker du vad vill hon ha sagt den här tjejen!

Jo jag vill bara säga HÅLL ÖGONEN ÖPPNA..


Människor sviker människor ljuger människor lurar människor är svin människor bedrar.

Men du själv har du rent MJÖL i påsen??

Ställ dig den frågan varje dag.

Vad gör du vad bidrar du med för att förbättra din vänskapskrets?

Mycket ligger på dig själv hur du är vad du gör hur du för dig och vad du säger.

Så what människor sviker ska du då sjunka lika lågt och svika tillbaka??

Varför inte stå rakryggad och vänta på att få finnas där för de vänner som verkligen visar sig äkta i stället???

Ska du slösa din tid på människor som inte ser ditt värde, ska du slösa din tid på människor som inte vet att du är
den vän de kan räkna med i alla lägen???

Så tänk fundera fråga dig själv..

FÖRTJÄNAR JAG DETTA!!!


Jag har lärt mig min läxa var inte för FUCKING SNÄLL MÄNNISKOR!!!


Ni har inget för det, lite BITCHNESS skadar inte men de finns alltid en gräns för allt.


Kalla mig poet eller paranoid eller ERFAREN för det är så jag ser på mig själv.


Jag behöver inte lyssna på andras människor åsikter om mig då de inte ens känner mig eller hur?

Varför gör så många av er där ute det då, vet ni inte vem ni är??

Eller är det era självförtroenden de är fel på???

Ta inte åt er om ni är lika säkra på er själva som jag är på mig själv.


Svälj inte skit ge inte heller tillbaka...

VAD NI SKA GÖRA ÄR ATT SÄTTA MÄNNISKOR PÅ PLATS SOM NI ANSER KRÄNKT ER!!!


Så  varsigoda mitt visdomstal är Hållet! 


Much Love// Oleveira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0