Top Notch...

 


Finns De Mulatt Kineser?

I så fall Vart gömmer de sig?

Skumt man aldrig sett dem i mean så speciella är ni inte. :O

Anyway Ligger och stirrar rakt upp i skyn.

Eller kanske lite att ta i, det är ganska mörkt och trist och dessutom är jag för ung för att sova!

 La nästan precis på luren andi ringde och kacklade på om några förbaskade vitaminer jag borde ta.

Ehm i was like yea yea yea e du klar!

Nej men tack för omtanken men seriöst andi som spelar innebandy (Not)....

Ska ta mig en funderare över vitamin pillerna....

U Digg???


Men herregug klockan är ju bara 04:48 kanske kanske kanske är det dags för mig att sova?

Håll till Godo Med Denna Sköna Bilden...


And Goo (Night) In the Morning...// Oleveira








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0