En Sammanfattning :P


Jaha då var helgen avklarad först dan med leta jobb i dk med andi tnx for ya suport.

Sen kvällen Ehm de gjorde vi bra girls!!!

Tnx for making my weekend, and we had lots of fun.

Fredagen där ja, och sen på lördagen ja vad  gjorde jag då (Guldfisk Minne) :P

Var hemma käkade pizza som jag dessvärre blev dålig i magen av OBS!

Sen drog vi till emelie  för att checka läget, satt där och hade det ballt.

SChhhhhh snart passeras Museet.  Smyg För I Heeeelvete.... :p

Retas bara nu ta ett djupt andetag EMELIE!

Söndagen var slapp stannade i sängen underbart underbart..

Idag är det Onsdag kl är bara  04:35, och jag idioten själv har inte somnat än.

''Tick Tack Tick tack'' som krockodilens ögon i PETER FREAKING PAN!!

God morgon för er men för mig God Natt!

TTL bless and no stress  im out.....



    

Pic: Kevin Michael












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0