MERRY X-MAS TODAY IS THE DAY!!

Ok first of all tack till alla er underbara som önskat mej och minf amilj en GOD JUL jag önskar er verkligen detsamma!!

Sen vill jag även tacka er FITTOR sominte kan BREAK ME DOWN!!!

För er falskhet har verkligen gett mig styrka för att klättra på stegen som fäller er i längden!

Elizabeth Obote din galning tackf ör du fick mig att lägga in mina bilder på FBK u're the Queen! <3

Mina Brazileiras minha irmas i love u all ni BETYDER!!!<3<3<3

Och musiken tack för du aldrig sviker mig neva in my life har du gett upp mig mitt förtroende min kärlek mina ord meningar och tillit!

Du är verkligen äkta!

Tack vare all falskhet har jag bara hittat mig själv och min plats fortare u ROCK MY WORLD HATERS I TOLD U SO!!!

Tack Nubia du e underbar lilla syster tack Izabell  du e underbar ni e mina bloodz 4 life Mythia Rod Thais Franciene Sirlei, Becka Gbg Miranda patrik, Juan Havana, Simon, Rovan, Nermina,Mikko, Zyhra,Abbe Boddyshake, Herman, Gloria, Jadasa, Mauwiin, Molle, Amanda, Jo Jo, Claudia, Young,Vel,Americo,Bea,Hoseinn, Christophe and a LOT MORE PEOPLE my FAMILY I LOVE U AND U ALWAYS GONNA HAVE MY BACK!

Glöm inte bort vem du är glöm inte bort att det du gör för människor och glöms bort är det de människor alltid kommer få leva med i minnet!

Oavsett hur mycket du ger av dej sj är de aldrig tillräckligt för somliga, det är då jag ställer mig frågan WHO THE FUCK ARE U 2 ME:)

I CAN BE A BITCH EVERY DAY AND EVERY WEEK!!!:)

So ni som lotsades vara mian vänner för att komma åt min snällhet GUD SER ER OCH STRAFFAR ER I SLUTÄNDAN ÄNDÅ GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN ME MYSELF AND I EGO NUMBAAAH 1 (NOOOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0